October 31, 2011

Doa Pendekat Jodoh

Assalamualaikum...hehehe....bila tengok orang kat sekeliling nih....wahh...ramai yang berpasang pasangan..jeles plak aku...tak teringin ke nak jadikan pasangan anda yang halal buat anda...so, di sini aku nak berkongsi doa untuk mendapat jodoh yang baik...bukan untuk korang saje...untuk diri aku jugak...insyaAllah....sapa yang taknak kawin kan...???...


"Sesiapa yg berkahwin sesungguhnya ia telah menyempurnakan separuh daripada agamanya,maka bertaqwalah ia pada separuh yg lain"[ at-Tabrani dan al-Baihaqi]

Macam rugi je kan kalau kawin lambat nih...hehehe...tapi Jodoh kita kan dah ditentukan oleh Allah sejak awal lagi...so, kita nih manusia yang lemah hanya mampu berdoa aje la mohon dipercepatkan jodoh dengan orang yang kita suka...kat bawah nih doa yang aku jumpa kat intenet gak...aku kopipes je pon...so, kita boleh la amalkan sama-sama..insyaAllah...berkat khusyuk dan tawadduk kita...Allah perkenankan doa kita nih...=)



sharing is caring..~~~

No comments: