March 3, 2013

Kita pernah berada ditempat pertama

Salam...!!!! 

Buat teman2 bebebelogg...sekali lagi terasa lama tak update blog..dah masuk bulan ketiga yakni bulan Mac dah..1 entry pon aku tak hapdet apa lagi...ini baru kali pertama...ish3.. maklum la..skang kan aku ni dah bergelar Final Year Student!!.. Yeayy!!!..lama sungguh aku menunggu saat2 ni...4 tahun o0o0 dekat USM..rasa macam nak lari keluaq ja kalau boleh..=.="...macam2 benda dah lalui..bila piki2 balik..nanti lepas grad, keluar USM, tinggalkan kawan2..mulakan hidup baru..wowowow...sedih wowo0o0 terkacip aku..

Dulu time matrik pon aku nangis2 masa nak bepisah ngan kawan2 aku...tu baru setahun...ini 4 tahun wa cakap lu...tp takde la aku tunjuk nangis "huwa huwa huwa!!!~" gitu depan diorang..aku pon jaga stended jugak..lari ke toilet nangis (betul ke?)...hahah..

Nak kata aku cemerlang kat U, takde la cemerlang sangat..ramai kawan2 aku yang tiap2 sem got result with flying coloursss gitu....tp aku still susah nak kecapi...gila sekali lagi ayat sedih dan sentap daripada aku...I am trying harder...but I don't know is this the best I can do??...hmmm...apasal malam2 ni aku buat ayat sedih..dadaku terasa bergelora dan berkocak2 ketika menaip entry ni...tssskk~~..tp apa pon bagi aku, itu adalah rezeki mereka..mungkin aku punya akan sampai..tp tak tahu bila..

Ada jugak aku dengar keluhan daripada orang...kenapa aku susah nak berjaya...aku buat itu tak boleh..aku buat ini pon tak boleh...Wahai sahabat...percayalah bahawa anda pernah berjaya...cuma anda suka mengeluh dan tak percaya pada diri sendiri...malahan anda tak yakin yang anda pernah berjaya suatu ketika dulu..nak tahu bila???...kerana anda merupakan 1 dalam bebillion2 sperma yang berjaya menyelinap masuk ke dalam Ovum serta telah meninggalkan rakan2 sperma anda yang lain...Maka itu la kejayaan pertama anda...So, sila lah bangga!!!~~..bahahaha


No comments: