June 23, 2013

I Love U !!

Ce tengok dekat side bar blah kanan tu...last update bulan Mac 2013...skarang ni dah bulan Jun..tudiaa..gile lama tak hapdet blog ni..maklum la 'bz' kan..berhabuk dah blog nih... tiup skit..fuh..fuh..Ok bersih dah..

Cepat betei masa ni berlalu..pejam celik..pejam celik...dah nak habis dah sesi persekolahan aku dekat USM..terus terang aku ckp..tak rasa langsung 4 tahun lama..Andai kata bagi 10 tahun belajaq kat USM ni pon aku rasa memang tak terasa lama...pejam celik pejam celik jugak umo aku dah nak masuk 23...tp perangai still childish..grrr..~~!!..

Pernah gak skali..eh..bukan skali..ada la tiga ke empat ke lima puluh kali gak aku terai behave ala2 budak umo 23 tahun..tp boleh tahan 5 minit je..lepas tu kembali ke asal...LOL~!

Kekadang terpiki gak aku knapa 4 tahun tu macam tak terasa je..so, agak2nya sebab rutin harian aku ni yang bizi selalu kot..tiap2 sem mmg pack dengan subjek + esaimen...so mmg tak menang tangan la..setiap hari asyik terkejar-kejar ntuk siapkan esaimen...tu pasal rasa cepat kot..thats just my two cents...

So, apa-apa pon, aku pon tak tau lagi apa nak jadi dengan aku di masa hadapan...hehe...bukan aku tak plan..plan sudah dibuat..cuma berharap mendapat bantuan daripada-Nya..maklum la, kita kan hanya mampu merancang tp DIA yang menentukan..jangan kata masa depan...kalau hang tanya aku nak makan apa dinner esok pon belum tentu aku bleh bagi jawapan..ekekek...


No comments: