May 26, 2011

Bila anak kecik dimanja2 kan

tengahari tadi time aku g makan ngan membe2 sekalian...dekat awek muda...jangan korang piki lain plak...awek muda tuh nama kedai..."awek ke awet" ntah...aku pon tak ingat...malas nak amek tau nama kedai...aku nak makan je...lepas aku dh cedok nasik n lauk pauk sekalian...aku pon mengambil tempat dudok ntuk aku mentekedarah...ketika tuh aku pasan la kan ada sorang pakcik duduk makan skali kat meja aku...tapi bukan pakcik tuh yang aku nak citer...yang aku nak citer nih pakcik hok dudok blakang aku...dia ada anak sorang nih...umo dalam 5 tahun la rasa-rasanya...ok..sesi berdialog bermula....~~~


Bapak budak : (duduk membawakan nasik berlauk sambil diperhatikan anaknya)

Si Anak : (melihat pinggan bapaknya smbil meninggikan suara)...I don't want fish....i want chicken!!!!!!!!!!!!

Bapak budak : (tanpa bekata apa-apa terus berlalu g amek ayam)...

Si Anak : (puas ati kerana bapaknya mengikut perintah sambil sambung main game golf dekat samsung galaxy)...


tu diaaa....baru 5 tahun...dh pandai tengking2..belom 18 tahun lagi...kalau itu la anak aku...mau aku jentik tlinga dia jugak...huh..!!!...

ok...berbalik pada pakcik yang makan kat depan aku tadi..yang makan semeja ngan aku tuh la...pakcik tuh makan tak abis....ish3...membazir amalan syaitan...

No comments: