May 29, 2011

Champions League vs Champions Kapel

korang tau tak smalam telah digemparkan berita mengenai barcelona dh bejaya membungkuskan MU...jadik belasahan gak la MU time tuh...kene 3-1..perghh...tapi game dia memang syok la...tak rugi la fest time aku tengok bola kat luar n ramai orang plak tuh...huhuhuh...tapi entry kali nih bukan aku nak cite pasal kes kemenangan barcelona or kehebatan messi dan villa menScore gol....tapi adalah adegan disebalik perlawanan tuh...untuk makluman pembaca2 sekalian...aku g tengok kat mcD..TV dia diletakkan kat luar sebab senang la orang lalu lalang nak tengok...

nak dijadikan cite..lebih kurang 10 meter dari tempat orang ramai menonton...kelihatan dua orang hamba Allah yang berlainan jantina yang telah berjaya digoda oleh cik iblis untuk melakukan proses mengawan ketika orang ramai sedang bersorak meraikan jaringan gol kedua barcelona...huh!!!...sangat cilake perbuatan tersebut...

5 comments:

akubukangay said...

wkaka! cam sial la kartun awakk :)

Mohd Syahir said...

yahyahyah.....itu je yang terlintas dlm fikiran aku...kekekekeke

Nys Zairee said...

cilakak jer..

~aDeeY - BRaiNiaC~ said...

aku xnampak pon ritu~ hoho~

Mohd Syahir said...

huhu..time tuh sume orang kusyuk nengok bula...