May 12, 2011

Nikmatnya Berak~~

sape sini ada perasaan menyesal bile berak???...ade ke??..kalau ade aku rasa nak jumpa orang tu...meh aku kasik beliau 10 hengget...hakhakhak...gile...aku rasa sorang pon xde kan...??..aku terlintas nak tulis entry nih time aku dalam jamban nak berak sebab aku makan biskot tiger masok angin...cess....sakit perot aku...huh...

teringat plak time aku skolah rendah dulu...masa tuh aku skolah pagi...bangun awal gile..pkul 5.30 mak aku kejut...arghh..mesti korang kecik2 tak macam nih kan...huhuh..pastuh bangun...mandi..smayang subuh...pkul 6 bas skolah aku smpai...arghh...kuang hajo tol...apesal awal sangat bas aku nih...so, aku pon naek laa...time dh on da way nak g skolah tuh la perot aku meragam...mula la rasa nak beterabor..time tuh aku cuba sedaya upaya untuk menghalang gunung berapi meletus...bile dh sampai skolah...aku lari laju2..rasanya lagi laju dari usain bolt kot masa tuh...

tapi dh memang bukan jodoh aku ngan jamban..beterabor jugak time belari tuh...sedih gile time tuh..macam mana la aku nak berhadapan ngan orang ramai..T_T...Ok stop citer kenangan pahit tuh.....ahahahaha..


nota kaki : korang akan rasa nikmat berak yang sangat tak terhingga jika korang dapat menahan smpai tak tertahan pastuh korang dapat sampai ke jamban dan kandungan najis di ponggong ditahap maksimum....

No comments: