July 4, 2011

pergi bersunat

aku ada crita sket la nak share...nih aku flashback balik time aku kecik2 dulu...nih lepas aku tengok tengok citer anakkuuu bapakkuuu kat astro prima smalam...klako gile pasal anak ngan bapak yang betukar badan...time tuh anak dia nak kene sunat..so, disebabkan dah bertukar badan ngan bapak dia...so, bapak dia la akan merasai kesakitan besunat tuh..hakhakhak....dah dah..aku bukan nak citer pasal tuh....

aku nih boleh dikatakan seorang kanak2 yang berani sebab sunat umo 6 tahun...hohoho....aku dah boleh kawen dh lepas tuh...zzzZZ....masa tuh aku sunat skali ngan abang aku....disebabkan kitorang nih bukan tinggal kat kampung...so, aku dan abang aku bakal disunatkan di klinik la...tambahan lagi aku nih dulu seorang yang boleh diajak berunding..bapak aku suh aku sunat..aku ikutkan aje walopon aku dah tau pebenda tuh sunat...maknanya aku xder la mcm sesetengah bebudak yang belari keliling kampung sebab takut nak sunat...disebabkan aku nih sunat kat klinik...tak kan la aku nak lari dlm klinik kot...lebih baik aku g serah diri serta maruah aku ntuk dipotong...

belom sampai hari raya lagi aku dah kaya...makcik2 dan pakcik2 jiran2 umah aku banyak kasik duit...tambahan lagi time tuh dekat hari raya...lagi la aku kaya...ehehehe...berbekalkan ketabahan dan kegigihan aku....aku berjaya pakai sluar dalam masa 3 hari je...ahahaha...sedangkan abang aku amek masa sbulan baru bleh pakai sluar....power x..power x???...kekekeke...

kepada kanak2 yang belom besunat tuh...kalau korang dengar mak korang ckp kene sunat tuh mcm kene gigit semut..lebih baik korang jangan pecaya..mnipu...mak korang mana ada kene sunat cam orang laki sunat..ceh...tp hakikatnya memang tak sakit pon kalau kat klinik la sebab dia bius..kalau kat tok mudim aku tatau la...tapi sehari lepas sunat korang akan rasa la peritnya...hahahaha..selamat bersunat..~~~