June 28, 2011

tidur di sebelah makhluk misteri

semalam aku pegi la jejalan kat area taiping..boring tuh...dok umah tak buat pape...
time tuh malam..kuar ngan membe amek angin..masa tuh kitorang lalu la kat kawasan terpencil..tetiba bulu roma aku meremang...ramai orang kata kalau tetiba rasa meremang maknanya ada benda yang lintas or ada makhluk lain selain manusia dekat2 ngan kita...

so aku cuba sedaya upaya untuk menghilangkan semua benda2 yang tak sepatutnya dalam kepala aku nih...pastu semua kembali normal...bulu roma dh kembali tenang..(ceh...nih kesah bulu roma ke..??..=.="..)..

lebih kurang 15 minit lepas keadaan dah reda..tetiba aku rasa ada gegaran kat badan aku....adoiii...!!!...sambil aku menjerit "nih sapa dia plak goncang badan aku nih..!!!!..".....siap rasa dipijak2 lagi tuh....aku dapat rasa hentakkan tapak kakinya kat badan aku..keadaan kembali menjadi saspen...aku cuba meronta2...aku dh mencuba pelbagai cara untuk aku detek sapekah makhluk yang mengganggu aku tuh...tapi aku tak nampak muka dia...arghhh...geram giler aku...

aku rasa mcm satu gangguan yang aku tak pernah alami pon sebelum nih...aku piki aku dah pengsan dh time tuh..maklum la...rasa tak tenteram dan masa tuh aku tengah meronta2 macam orang lemas la katekan...

disebabkan aku nih lelaki...konon2 berani la sangat...time nak pengsan tuh...aku jegil kan mata....jegil tuh maksudnya beliak....pastuh aku tekejut...rupa2nya makhluk yang menganggu aku tuh ialah mak aku dan adik aku...mak aku yang dok goncang badan aku..."syahirr!!!!!!....bangun semayang subuh..!!!!.."

arghhh...sambil perot aku dipijak2 adik aku yang dh bersiap nak pegi sekolah...arghhhhh.....kejut la leklok...tak payah la nak main kaki plak...cis....!!!!!...spoil mimpi aku...=.="..


1 comment:

aina ashaari said...

realiti sampai mimpi..siap ngigau lagi..terbaek la..hehehe