June 11, 2011

dibahan makcik...

situasi dalam bas rapid tadi..aku rasa terpanggil untuk bersembang dengan sorang makcik cleaner hostel aku yang peramah gilaa...



makcik : adik...kamu ambil kos apa di usm...??..

aku : sains komputer...

makcik : o0o0..that was new building in usm kan...

aku : not really becoz skul sy share dengan skul sains math..

makcik : o0o0o ic...

makcik : sy dulu school of social science...

aku : waaa..betol ke???..(nada kagum...xsangka cleaner pon ada lulusan U)

aku : dah berapa lama dah makcik tinggalkan usm???..(mula excited sembang)

makcik : lama dah...tak ingat berapa tahun...

aku : makcik degree in social science la ni???..

makcik : eh...tak la...dulu makcik jadik cleaner dekat school of social science and now mintak jadi cleaner dekan hostel tekun pulak..dekat sikit..tak perlu jalan jauh2...



aku : ffffffuuuuuu~~~!!!!!....malas layan makcik tu dah...cis...