August 8, 2011

Wasiat abah untuk anak-anaknya

haaaa fffuuhhhh~~!!!...adeh..bedebu2..lamanya tak update blog nih...kecetekan idea la nak menaip..lagipon spanjang bulan posa nih aku bz sket membuta...kekeke..bak kata ustaz yang kasik ceramah kat surau ari tuh...tido masa bulan posa nih ibadah...so aku pon tido la...huhuhuhuhuhu....memandangkan tajuk entry kali nih macam sedih2 skit je tapi takde la sedih sangat..ahahaha...membuat pengumuman tentang harta2 bapak aku yang bakal aku terima..tak sangka dalam diam2 aku ada dapat wasiat nih...dah macam dalam drama plak..tapi takde la gaduh2 dalam adik bradik aku pasal wasiat nih...harta bapak aku memang banyak...penat gile nak kira...amek masa dekat 2 jam tuh....








dengan harta wasiat yang sebanyak nih...aku dah rancang masa depan aku...aku nak beli banglo, kete dan aku nak jelajah keliling dunia...ok tak??..kekekekeke....

1 comment: