February 13, 2011

Kegiatan kurang sopan sikit Encik Syahir...

haha....bongok sket tajuk entry berikut yer...ape kebendenya kegiatan xbermoral tuh???...nahh..tengok gambo kat bawah nih...



tudia...tropong power aku...lama dh aku beli..masa time matrik lagi..tak ingat plak..pe tujuan sebenar aku beli tropong nih??..padahal beli pon aku taruh kat umah gak..so, untuk memanfaatkan kegunaannya..aku pon bawak la g usm...



Haaa..itu la lokasi penggambaran aku..eh...lokasi skodeng aku...aku tengok orang lalu lalang je pon..jangan piki bukan2 plak...kalau dapat bilik ngadap ostel pompuan pon ok gak...kehkehkeh..~~



Untuk mengelakkan identiti daripada terdedah...aku pakai helmet..safety precautions..maklom la..kantoi kan...xpasal2 kene tolak unit desa...(korang taw x unit desa tuh pe??.)..maleh nak habaq detail2...ia sesuatu keperluan untuk anda idup di dalam ostel..huhuhu...gamba plak aku malas nak rotate...pepandai la korang rotate skrin laptop@kompiter korang...hohoh




"fuhh!!!...ape bende tuh yang aku nmpak...wahh...18SX..."...

4 comments:

Salsabila said...

waa..cam best jer..nak pinjam..hehe

Mohd Syahir said...

tidak dibenarkan....cik kak nak tropong sape???hakhak

Salsabila said...

haha..tropong syahir

Mohd Syahir said...

haha..sy tiada pape pon nak ditropongkan...;p