February 22, 2011

wadefakkk la hari nih....!!

huh...apesal aku rasa tak tenteram sangat hari nih..???..adakah sebab aku xcukup makan???...kene cirit birit ke???...esaiment xabes buat ke???..dem betoi....apa motif plak aku tulis blog hari nih???..

hari nih aku g klinik gigi...nak jaga penampilan mesti kene tunjuk gigi bersih dan putih melepak2...so, aku pon pegi la...ohh hati gembira sket bila orang takde langsung...tp nurse ada la...tp kene buat appointment dulu..so maknanya hari lain la dapat cuci..ciss...xputih jugak gigi aku hari nih...adakah nih yang menyebabkan hati aku tak tenteram????????....bukan2...!!

haaa...baru aku tau knapa hati aku tak tenteram...cis...rupa2nya kad atm cimb aku semakin mengecil angka2 didalamnya...tambahan lagi akan datang aku nak kene kuarkan lebih 100 hengget nak g dinner pnya pasal...jadik anak angkat orang lagi...arghhh!!!...mak..tolong masukkan duit...!!...tp segan plak nak minx...T_T...harap2 adik aku xder nak baca blog aku lagi...!!!..kang dia repot mak aku plak ckp aku takde duit...(tapi berharap jugak..huhuh)

No comments: