December 27, 2010

Hari Yang Sangat Panas

27 Disember 2010 merupakan hari Isnin....
mesti la hari isnin...tengok kalender pon memang konfem betol..
hari nih hari pertama stat kelas....nasib baik kelas stat pukol 10......takde la kelam kabut sangat...hikhik...
tapi hari ni pon agak berdukacita sket la...mana tak nya...cuaca agak panas...lepas tuh naek bas nak g kelas pon takde ekon...panas lagi...masok kelas panas jugak tapi xla panas sesangat2 sebab ekon dalam kelas tak kuat sangat...lepas habis 1 kelas nih...the next klass dekat dalam dewan kuliah..aduhai...lagi la takde ekon langsung...guna kipas manual je la..tapi nasib baek jugak kelas tuh abes awal..maybe sebab lecturer pon panas kot..malas beliau nak ajar....hihihihi...lagipon baru je stat kelas..apa yang nak ajar sangat....boleh la rilek2 kejap...lepas tuh bila nak balik hostel..naek bas jugak....( mesti la naik bas...takkan nak menyeksa diri jalan kaki tengah2 hari rembang nih )...aku naek dengan harapan dapat sejukkan badan dalam bas..maklom la...USM punya bas kan ada ekon...( <<-- puji ke perli nih??? )...tapi rasa malang gak hari nih sebab bas tuh pon takde ekon..aduhai....dah la dengan ramai orangnya...penuh sarat dengan manusia2 dalam bas tuh...betambah2 panasnya......aku nampak ada la sorang pompuan nih peluh2 ketiaknya...ish3....kaver la siket berair tuh.......bila dh smpai bilik...lega la sket...nasib baek la kipas bilek aku nih laju jugak pusingan dia...1 pusingan penuh 360' kipas bilik aku ada la dlm 0.001 saat...laju kn....ok la....petang nih aku takde kelas...so boleh la aku nak tido siang kejap...papai la...!!!....besok pon hari tak bertuah jugak...sebab seluruh penang takder air...kene catu...catu tuh ape??....sejenis kuih ke??..hahaha...apa2 pon kene sediakan baldi sebelum air tadak...!!

No comments: