December 8, 2010

Perenggan Pertama Dunia Blog

Hohohoii....!!!..
Assalamualaikum...!!!...Hari nih hari bertuah aku sebab ini la pertama kali blogku dicipta..MySpace
Kalau ikutkan aku nih memang dah ada blog dah pon sebelum nih,atas beberapa alasan aku tak dapat teroskan..alasan-alasan berikut ialah :-

1 ) Blog aku yang sebelom nih ibarat bangunan tak siap yang akhirnya runtuh jua....sob3...MySpace

2 ) Aku nih bukannya otak geliga macam orang pompuan yang banyak betul idea nak mnaip..

3 ) Aku nih mmg pemalas yang amat nak taip blog...tak tahu la brapa % daripada diri aku nih berkeupayaan untuk mengupdate blog...

4 ) Yang keempat nih agak ketara jugak la sebabnya...Aku tak reti nak decorate blog...itu pon aku minx cik hanis jantung pisang intan payung aku tolong ajarkan..."ajarkan" yer..bukan "buatkan"..so, maknanya blog aku nih still hasil titik peluh aku....

So, statement-statement kat atas tuh la yang membuatkan blog aku tak beroperasi...Aku harap lepas nih aku dapat la memanjangkan lagi expirely date blog aku nih...takpo la..banyak nih cukup la taip..laen kali plak....kan ke bleh post banyak2..hohoho...memang nampak sangat ke'noob'an aku...kekeke...okay...adioosss~~

1 comment: