Haaaa....kalo mata korang dasyat...mata skodeng...ce teke..dlm gambo tuh ada pe??...sampai naek juling mata aku tengok gambo tuh lama2....tp xdapat kesan menatang pe ada dlm tuh..huh....cepat2....teke2...
April 29, 2011
Tengok la sampai tesembul bijik mata
Haaaa....kalo mata korang dasyat...mata skodeng...ce teke..dlm gambo tuh ada pe??...sampai naek juling mata aku tengok gambo tuh lama2....tp xdapat kesan menatang pe ada dlm tuh..huh....cepat2....teke2...
April 28, 2011
kisah si burung hantu
sejak akhir² nih...kehidupan aku serba serbi dh berubah...aku pon tak tau nak buat macam mana lagi...aku nak kembali kepada manusia yang normal..tak normal sangat ke aku nih???..hahahaha...baru² aku diserang penyakit insomnia iaitu penyakit kencing malam...eh..salah..tak tidur malam..ape ingat aku nih budak kecik ke nak maen buang je sesuka ati...huhuhuh....risau tuh...dah la smua exam aku pagi je smua...bahaya kalau terlepas..aku tak nak extend..hohoho...
sobnarnya aku nih bukan la niat tak nak tido...aku dah cuba ntuk tido..aku dh limitkan smpai pkul 1 pagi je aku leh bejaga..pastuh wajib kene off laptop dan tido...tp time nak tido tuh...aduhai..bukan maen susah..time tuh la aku terbayang coleslow la, spegetti la, puding telor la, claypot yee mee la, roti sadin la, stik la, mee bandung la dan lain²...smua benda2 makanan je..arghhhh...macam dh xder benda lain lagi ke aku nak piki...piki la nak kawen nnt ke, beli 12 bijik kete ke, g melancong kat marikh ke, dapat basikal baru ke, bangun pagi sok ada RM sjuta bawah bantal ke...zzzz...ahhh...skang nih pon aku takleh tido gak..dh pkul 4 pagi..
takpe la..lagipon ada sminggu dua lagi je kat USM nih...pasnih aku qada tido aku balek kat umah..muahahaha....
Syahir punya kegiatan ketika ditengah² malam buta
Syahir punya kegiatan ketika siang hari
April 27, 2011
Bayi ditemui di dalam longkang
Pada suatu hari....ketika tubuh badan membizikan diri mengulangkaji subjek system analysis and design...korang mesti tak taw kan???..hakhakhak...bebudak sains komputer macam aku je tau...kekekke...sangat belagak statement tersebut...tujuan sebenar aku mengarang entry baru nih kerana aku nak rehat laaaaa.....!!!!...penat gile tau tak ngadap buku 4 jam dari pkol 8 smpai 12..dh la esok exam...haihh...kisah kali nih aku nak cerita pasal kejadian semalam la...bukan ari nih...ari nih aku telah melalui hari yang bahagia...ceh...poyos je...
ketika aku kuar dari bilik nak g beli beger kat abang lori kat depan pak gad RST tuh...sedap ohhh beger kat situ...dulu murah...tp skang dh naek harga..cilakak tol...huh...xleh beli ari²...
so, aku pon melakukan la rutin harian sbagai seorang pelanggan..."bang..beger ayam spesel 1"...lepas beger aku dh siap dimasak, dibalot dan dibungkus dalam plastik dan secara otomatiknya aku membayar RM5.00 dan mendapat pulangan RM1.30...ce teke brapa harga beger ayam spesel sebnarnya....???...(hoihh....bukan nih la aku nak citer...=.=")....
ok ok ...dipendekkan citer...aku jalan la kan...aku tengah2 jalan..aku ternampak dua orang kaum hawa nih jalan depan aku...so, aku pon perati la mereka nih..ok..pakaian sume longga2..menutup aurat..bagos...tetiba...
yeahhh....tahniah...fest time aku jatuh longkang....ada kene tambah lagi mata nih...hakhakahkk....apabila sudah dimalukan oleh longkang...aku pon naek dengan segera dan kaver dengan bermaen henset.....arghhh...aku taknak benda nih berulang lagi...T_T
April 25, 2011
Pertempuran dengan raksasa
Pada suatu hari nan indah...ketika petani² mengutip hasil tanaman....burung² berkicauan dengan gembira...aku keluar berlayar seorang diri di lautan bagi memenuhkan ilmu di dada disamping mencari pengalaman yang baru...hari sangat cerah..cuaca sangat baik..ombak beralun sepoi-sepoi...
Sedang aku gembira menikmati permandangan...tiba-tiba..muncul seekor raksasa yang menyerupai bakemon (ce google bakemon)...aku sangat² terkejut melihat besor gile raksasa tersebut...
lepas tuh..berlaku la pertempuran yang sangat dasyat antara aku ngan raksasa tuh..."dengan kuasa bulan...akan menghukum mu!!!!.."...(pengaruh sailormoon kuat sangat...=.=")....
raksasa tuh seperti terkena renjatan elektrik..power gile power aku time tuh...huhuhu....dah macam dlm citer katon plak...
akhirnya raksasa yang tak bersalah tuh mati jugak..keadilan pasti akan menang...tapi ape salah raksasa tuh kat aku..??...dia cuma muncul scara tiba2 je...zzzzzz...
dan tiba²..aku terdengar bunyi...............................
ketika tuh baru aku pasan...laaa...mimpi rupanya....ntah pape je..kalo ending mimpi tuh slamatkan tuan puteri xpe gak...tapi sape nak jadik tuan puteri tuh???..kekekeke
April 24, 2011
Pencuri sialannn!!!!
baru² nih kejadian aneh telah berlaku kat usm...di tempat penginapan student....huh...geram gile2 nih..aku nak cite pon saket ati..kuang ajo betoi pencuri tersebut...dah 7 kes kejadian nih berlaku kat hostel pompuan..pastuh baru2 nih blaku kat hostel aku...harap2 xblaku kat diri aku laa...
yang aku geramnya...dh la licik...pencuri tuh guna ilmu setan..dia dok pukau sana..pukau sini...pukau sinun..kejadahnya tuh....nih yang aku dengar daripada orang2 la kan..cara2 si perompak bedebah tuh merompak..
1) pencurik itu akan mencurik time2 pepagi besenye sepertiga malam time2 orang bangun tahajud...tp tak bangun pon..tido jugak...
2) pencuri itu akan membaca kalimat2 yang diajar oleh gurunya...xtahu la pe bacaannya...pastuh dia akan ketuk pintu sekuat ati srupa nak pecah...tp orang sekeliling xdengar...cuma dia dan tuan bilek je dengar...pencuri nak mencuri pon ketuk pintu dulu..dasyat...
3 apabila si tuan bilek atau mangsa membuka pintu..dan terpandang wajah si pencuri..sesi pukauan bermula...aku pon xtaw cane...pastuh mangsa pon xsedar la diri dia kene pukau...
4 selesai mencuri..si pencuri yang dh gembira coz dh dapat pe yang dia nak..dia akan tinggal kan sumthing dlm bilek mangsa..contohnya slipar ke..baju ke..dia berak ke...(tujuannya mcm nak melengkapkan ilmu)...orang kata la...
itu la sdikit sbanyak sumber yang aku peroleh...pada sesape yang tinggal kat USM...especially USM induk nih..korang jaga2..desasiswa Saujana, Tekun,Bakti dah menjadi mangsa...pencuri masih lagi berlegar2...xperlu protect bilek dengan bejaga malam ke...tahan pintu ngan kayu ke almari ke katil ke....just pagarkan dengan ayat2 Al-Quran...cerahkan bilik dengan bacaan Al-Quran..insyaAllah slamat...
April 22, 2011
Rahsia disebalik link
entry kali nih agak pendek sket...sebab aku nak berkongsi satu citer..tapi aku malas nak tulis panjang2...lenguh jari beb...dah timbul otot2 jari nih...huhuh...so, menda nih dsh pon dikarangkan kat link nih....korang baca kat sini je la..malas aku nak taip kat sini....ok...adioss...!!!...
p/s : ok dh bertambah 1 entry..xkesah la pendek ke panjang...heheheh
















