April 25, 2011

Pertempuran dengan raksasa

Pada suatu hari nan indah...ketika petani² mengutip hasil tanaman....burung² berkicauan dengan gembira...aku keluar berlayar seorang diri di lautan bagi memenuhkan ilmu di dada disamping mencari pengalaman yang baru...hari sangat cerah..cuaca sangat baik..ombak beralun sepoi-sepoi...


Sedang aku gembira menikmati permandangan...tiba-tiba..muncul seekor raksasa yang menyerupai bakemon (ce google bakemon)...aku sangat² terkejut melihat besor gile raksasa tersebut...


lepas tuh..berlaku la pertempuran yang sangat dasyat antara aku ngan raksasa tuh..."dengan kuasa bulan...akan menghukum mu!!!!.."...(pengaruh sailormoon kuat sangat...=.=")....


raksasa tuh seperti terkena renjatan elektrik..power gile power aku time tuh...huhuhu....dah macam dlm citer katon plak...


akhirnya raksasa yang tak bersalah tuh mati jugak..keadilan pasti akan menang...tapi ape salah raksasa tuh kat aku..??...dia cuma muncul scara tiba2 je...zzzzzz...


dan tiba²..aku terdengar bunyi...............................



ketika tuh baru aku pasan...laaa...mimpi rupanya....ntah pape je..kalo ending mimpi tuh slamatkan tuan puteri xpe gak...tapi sape nak jadik tuan puteri tuh???..kekekeke

1 comment:

cik kumbang said...

hahaha
klakar la..
tp kreatif ...katun tu lukis seniri kn...thumbs up wink3*