April 21, 2011

Bila nak kaya???...

hoho...tajuk entry nih besenya orang ska piki kan...smpaikan dlm satu hari...mau lapan jam diorang dok piki bila la nak kaya...cane nak jadi kaya...huhuhu..tuh sume angan2 je tuh..cane nak kaye kalau xder usaha...tp kalau usaha sungguh2 then tak diizinkan-Nya nak wat cane kan...redha aje la..jangan putus harapan...

So, aku nih bertambah hepy dan hepy dengan hidupku...Alhamdulillah...apa yang aku blajaq kat usm nih makin hari..makin senang masok kpala hotak...cuma subjek akaun je..(Oiiii...jangan mention akaun boleh x..???!!!!)...dem...aku marah diri aku sendri..huhuh...tambahan lagi skang nih aku menjadi seorang yang sangat2 mencintai tabung...huhuhuh....bile awal bulan je....gumbira gile hati nih melihat duit bertambah dlm ASB...=)


walaupon xder la banyak mana stakat nih..tp boleh la kalau nak beli Ferrari sbijik...ceh...poyo je..=.="...benda nih dh jadik hobi dah..huhuhu..harap2 ia akan teros berkekalan smpai la aku mati...ngieeee...


cis...knpa aku tak fikir benda nih daripada awal lagi..kalau tak..mesti da manyak daaa....tuh la..aku harap ramai lagi anak2 muda n remaja zaman skang nih lebih memikirkan masa depan...tidak menggunakan duit sewenang-wenangnya..mcm2 aku nak beli nnt..rumah,kete, n of kos la nak kawen kan...lagi pon dh mark dh sorang gadis nih...insyaAllah...jikalau ada jodoh...kalau xder..redha aje.. kerana takdir sentiasa melebihi tadbir....hihihihi...pastuh g haji..wah wah....itu mmg impian aku..maklom la...tahun nih my love papa n mama aku g haji...jeles2..nak ikott..tp 10 ribu tuh...xder duit...T_T..sob3..xpe la..nnt sy kirimkan ketas yang mengandungi doa2 aje la ntuk mak aku doakan agar cita2 dan impian menjadi kenyataan...huhuhuhu....rasanya banyak lagi yang aku nak....bese la kan..hidup kat dunia nih mana kenal erti puas...smpaikan kekadang lupe nak besyukur...ish3...

p/s : pe pon...menabung la bebanyak...siket2 lama2 jadi buket....kaChing$$$ kaChing$$

1 comment:

Nys Zairee said...

spek sebelah kecik sbelah besa.. haha