April 3, 2011

Sebok...Sebok....Sebok..

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...~~~
haaa..jawab2 salam bagi sesaper yang bertandang...tp mcm xder yang bertandang pon..sangat sedih..T_T..tapi takpe la..bia aku tulis banyak2...nnt bleh jadik kenangan bila aku dah tua nnt..

ok2...memandangkan minggu depan aku sangat2 bz nak mamposss...so aku update la blog skang...(cewah..padahal update blog sbulan skali...=.=)....So, smalam aku pegi la betandang kat bilik super super super senior aku..Yazid namanya...beliau sangat terer dlm programming mmg aku tabik 12 spring kat dia...tq banyak2 incik yazid...awk sangat berbakat...aku doakan ko lebih berjaya lagi walopon ko dh bejaya skang...^_^v



ok ok..tutop citer tuh...yang aku nak citer nih pasal time aku melepak with hadi, yazid and hafiz (aku baru bekenalan je ngan dia nih...power PHP beliau nih)...so, borak la pasal skolah2 lama, kenangan dulu2...saje comparekan zaman kanak2 aku ngan kanak2 skang...perghh..memang jauh gile beza....meh aku kasik perbezaan sket..

masa time aku kecik2...game kompiter paling best aku maen pon konter strike je..hahaha..gile best..time tuh xleh nak maen kat umah la..sebab PC cap ayam...pentium II je pon 300MHz, Ram 32Mb, hard disk 2Gb je, graphic card ntah aku dah lupa..mmg cap ayam gile...mak aku beli ngan harga rm4000++..haaa..ce korang compare ngan zaman skang..time tuh processor giler gedabak besar..campak kat anjing bleh mati o0o0..kikiki...pastuh aku maen kete deshangkuro (macam nih ke eje??)..



lagi digimon,digivice, Yugioh, yoyo, beyblade, gasing, guli, layang-layang, bola cop, tuju slipar, lastik ayam, lastik katak, mandi lombong (pastuh balek umah kene sebat ngan paip getah)..perghh...giler kenangan tuh smua..rasa cam nak balek ke zaman dulu je...

Then ce korang tengok bebudak skang nih...waaa...mmg aku rasa mewah gile kot bebudak zaman skang...kompiter bapak kencang i7, Ram taruh smpai 8gb..memang betuah habis...PSP, playstation, xBox...n yang paling xketinggalan bebudak skangn nih kecik2 dh ada pesbuk...huh...jangan kata skolah rendah..baby baru lahir pon mak diorang tolong buatkan...masok2 je page sume muka baby je..kuang3x...so, banyak bezanya kanak2 zaman dulu n skang nih...mmg jauh bebeza cam langiit ngan bumi..ce korang ajak bebudak skang nih maen lombong..konfom tak mawu nya....baru dajah 2 dh ada henset..pakwe makwe...pergh..gile advance...terlampau dilimpahkan ngan kemewahan...

p/s : arghhh..aku rindukan zaman kanak2 aku dulu....T_T..pegi skolah bawak singgit je..air jual kat kantin pon sposen..nasik lemak 3 posen kalau xder telor...ada telo 5 posen...huhuhuh....

No comments: