April 28, 2011

kisah si burung hantu

sejak akhir² nih...kehidupan aku serba serbi dh berubah...aku pon tak tau nak buat macam mana lagi...aku nak kembali kepada manusia yang normal..tak normal sangat ke aku nih???..hahahaha...baru² aku diserang penyakit insomnia iaitu penyakit kencing malam...eh..salah..tak tidur malam..ape ingat aku nih budak kecik ke nak maen buang je sesuka ati...huhuhuh....risau tuh...dah la smua exam aku pagi je smua...bahaya kalau terlepas..aku tak nak extend..hohoho...

sobnarnya aku nih bukan la niat tak nak tido...aku dah cuba ntuk tido..aku dh limitkan smpai pkul 1 pagi je aku leh bejaga..pastuh wajib kene off laptop dan tido...tp time nak tido tuh...aduhai..bukan maen susah..time tuh la aku terbayang coleslow la, spegetti la, puding telor la, claypot yee mee la, roti sadin la, stik la, mee bandung la dan lain²...smua benda2 makanan je..arghhhh...macam dh xder benda lain lagi ke aku nak piki...piki la nak kawen nnt ke, beli 12 bijik kete ke, g melancong kat marikh ke, dapat basikal baru ke, bangun pagi sok ada RM sjuta bawah bantal ke...zzzz...ahhh...skang nih pon aku takleh tido gak..dh pkul 4 pagi..
takpe la..lagipon ada sminggu dua lagi je kat USM nih...pasnih aku qada tido aku balek kat umah..muahahaha....

Syahir punya kegiatan ketika ditengah² malam buta



Syahir punya kegiatan ketika siang hari

No comments: