April 27, 2011

Bayi ditemui di dalam longkang

Pada suatu hari....ketika tubuh badan membizikan diri mengulangkaji subjek system analysis and design...korang mesti tak taw kan???..hakhakhak...bebudak sains komputer macam aku je tau...kekekke...sangat belagak statement tersebut...tujuan sebenar aku mengarang entry baru nih kerana aku nak rehat laaaaa.....!!!!...penat gile tau tak ngadap buku 4 jam dari pkol 8 smpai 12..dh la esok exam...haihh...kisah kali nih aku nak cerita pasal kejadian semalam la...bukan ari nih...ari nih aku telah melalui hari yang bahagia...ceh...poyos je...

ketika aku kuar dari bilik nak g beli beger kat abang lori kat depan pak gad RST tuh...sedap ohhh beger kat situ...dulu murah...tp skang dh naek harga..cilakak tol...huh...xleh beli ari²...

so, aku pon melakukan la rutin harian sbagai seorang pelanggan..."bang..beger ayam spesel 1"...lepas beger aku dh siap dimasak, dibalot dan dibungkus dalam plastik dan secara otomatiknya aku membayar RM5.00 dan mendapat pulangan RM1.30...ce teke brapa harga beger ayam spesel sebnarnya....???...(hoihh....bukan nih la aku nak citer...=.=")....

ok ok ...dipendekkan citer...aku jalan la kan...aku tengah2 jalan..aku ternampak dua orang kaum hawa nih jalan depan aku...so, aku pon perati la mereka nih..ok..pakaian sume longga2..menutup aurat..bagos...tetiba...



yeahhh....tahniah...fest time aku jatuh longkang....ada kene tambah lagi mata nih...hakhakahkk....apabila sudah dimalukan oleh longkang...aku pon naek dengan segera dan kaver dengan bermaen henset.....arghhh...aku taknak benda nih berulang lagi...T_T

4 comments:

Nys Zairee said...

sgt dalam longkang tersebut

The Islamic Thinker said...

Huh =.=" Agak2nya apa perasaan dua orang muslimat yg jalan kat depan tu bila tengok?

missainaashaari said...

hehehe..kamu ni lawak sungguh la en.kayman

Mohd Syahir said...

dua orang muslimat tuh xnampak pon..nasib baek...kalau diornag prasan..mesti kene gelak jugak..T_T