April 10, 2011

Blog berhantu....

Salama uoollllzzz!!!...ahakz...xpernah aku guna pekataan "uollzz" tuh...kekeke..ngade gile...

stadi week da stat....yepiiii~~....konon2 stadi la sangat...padahal maen PES2011 je..hadoii...MySpace

dah2...toksah mrepek banyak sangat...aku dengar orang ckp la kan..org kata...bukan aku yang kata...diorang kata blog aku nih mcm berhantu sket...betoi ke??..ahaha..ke sebab theme2 dlm dia yang gelap2 aku buat??..huhuh...sobnanya aku nih malas nak decorate2...aku terima seadanya je la...yang penting isi dlm dia kene mantopp!!!!..MySpace...

tapi bagus gak kan idea tuh..buat page nih berhantu sket...tp mana aku nak cari cite2 hantu??.tp alang2 orang kata page mcm berhantu nih...nak jugak la aku selitkan entry2 hantu ke..gambo hantu ke..huhuhu.,.....MySpace

No comments: