April 24, 2011

Pencuri sialannn!!!!




baru² nih kejadian aneh telah berlaku kat usm...di tempat penginapan student....huh...geram gile2 nih..aku nak cite pon saket ati..kuang ajo betoi pencuri tersebut...dah 7 kes kejadian nih berlaku kat hostel pompuan..pastuh baru2 nih blaku kat hostel aku...harap2 xblaku kat diri aku laa...

yang aku geramnya...dh la licik...pencuri tuh guna ilmu setan..dia dok pukau sana..pukau sini...pukau sinun..kejadahnya tuh....nih yang aku dengar daripada orang2 la kan..cara2 si perompak bedebah tuh merompak..

1) pencurik itu akan mencurik time2 pepagi besenye sepertiga malam time2 orang bangun tahajud...tp tak bangun pon..tido jugak...

2) pencuri itu akan membaca kalimat2 yang diajar oleh gurunya...xtahu la pe bacaannya...pastuh dia akan ketuk pintu sekuat ati srupa nak pecah...tp orang sekeliling xdengar...cuma dia dan tuan bilek je dengar...pencuri nak mencuri pon ketuk pintu dulu..dasyat...

3 apabila si tuan bilek atau mangsa membuka pintu..dan terpandang wajah si pencuri..sesi pukauan bermula...aku pon xtaw cane...pastuh mangsa pon xsedar la diri dia kene pukau...

4 selesai mencuri..si pencuri yang dh gembira coz dh dapat pe yang dia nak..dia akan tinggal kan sumthing dlm bilek mangsa..contohnya slipar ke..baju ke..dia berak ke...(tujuannya mcm nak melengkapkan ilmu)...orang kata la...

itu la sdikit sbanyak sumber yang aku peroleh...pada sesape yang tinggal kat USM...especially USM induk nih..korang jaga2..desasiswa Saujana, Tekun,Bakti dah menjadi mangsa...pencuri masih lagi berlegar2...xperlu protect bilek dengan bejaga malam ke...tahan pintu ngan kayu ke almari ke katil ke....just pagarkan dengan ayat2 Al-Quran...cerahkan bilik dengan bacaan Al-Quran..insyaAllah slamat...




3 comments:

::::fiEyzA:::: said...

pencuri tue bangang..mcm xde kije dh yg leh buat..dh la time exam..saborr je lah...~~

Nys Zairee said...

memandai jer hipnosis gne bandul tuh.. gne mate jer la..
hai kak fiza

Syarifah Maryam Salsabila said...

takutnya sayaaa...