January 11, 2011

Cinta Tadika

Bermula lah satu kisah masa aku dilahirkan pada 4 oktober 1990...wahhh..agak lama dh aku hidup skang nih...dh 20 tahun lebih....Time saja dok menung-menung...aku teringat la kan kisah2 cinta daripada aku bayi smpai la akang nih...(giler masa bayi pon ada prasaan cinta...dasyat....)

Masa aku tadika....aku ada la syok kat sorang budak nih...aku dulu tadika islam..kat masjid je pon..Taski Abim namanya...kira time tuh budak kecik nih (macam la aku nih besa sangat time tuh) la yang paling hot skali....comel pon comel...gaya jalan dh mcm model.....so, aku nih pon tertarik la dengan beliau...budak nih nama dia Siti...xtaw nama penuh dia pa..siti nurhaliza...siti nordiana...siti sarah...sitikus...ntah la..yang aku ingat siti je...bila dh minat...aku dok follow la budak nih kemana saje...tp budak nih macm xpernah prasan kehadiran aku....cis....giler sombong nak mampos budak nih...tapi 1 hari tuh...aku demam kat skolah....xsangka plak masa tuh budak siti nih prasan...beliau datang bertanya kabar..masa tuh la baru hubungan mesra nak terjalin...time tuh memang heppynya tuhan je yang taw...bagaikan cinta baby monyet ku berbalas....sejak daripada tuh..aku sentiasa rapat ngan beliau...time dia balek..aku anta dia smpai ke kete bapak dia...(naek kete tuh~~~...dulu bapak aku amek aku balek tadika naek moto honda C70 je..)...tapi skang aku dh tak taw mcm mana rupa dia dh....ingat nak minx pesbuk je time tuh...tp apakan daya....time tuh pesbuk belum lahir lagi..nombo henpon pon apatah lagi..bebeza gila budak dulu ngan skang....zzzzz....aku doakan beliau baek2 saja.....

2 comments:

cik Ladies said...

sy kot siti tu , nme sy pun siti gak .. huhu .. lame tak jumpa !

:p

Mohd Syahir said...

hoho....siti...waaa...lamanya tak jumpa...kemana menghilang....????...hehehe