January 3, 2011

Pesta Penang

Kisah nih sepatutnya aku karangkan @ coretkan @ storykan semalam punya smalama lagi..oleh sebab tak berapa nak datang idea tuh..so,tangguh la kejap...

Skang ni la masanya nak mnaip..walaupon idea masih kurang...tapi aku nak mencilok2 jugak...nih kisah pasal aku ke pesta penang...tahu idok pesta penang..??..yang dalam tv ada iklan dia "Pesta Penang Sg Nibong"....tuh iklan 3 ke 4 tahun lepas kot...

Stahun skali je pesta...so orait la kan kalau pegi...bagi makcik2 yang kaki shopping tuh sila2 la datang yer



barang2 yang dijual konfom tak mengecewakan makcik2 antaranya ialah karpet la...:p

Game yang ada kat sana mmg mengusik perasaan jugak la bagi sesiapa yang alergik ketinggian nih....tapi yang aku terkilan pasal harga dia yang meningkat..sob3..kalau tak..pegi sana boleh maen 3 ke 4 game..kali nih 1 game je...:(

game yang aku maen ari tuh namanya VORTEX....huhu..salah satu game membunuh yang aku dh maen...






nih la gambar vortexnya....aku cilok kat page sini...malas nak google..

takot wooohhh mula2 nak maen mnatang nih....mana taknya..baru lepas makan dh nak try benda2 mngarut mcm nih...mcm nak tercabut jantung aku maen benda nih...aku risau apa yang aku makan tuh terkuar je...(kaver la plak)..padahal memang cuak pon...berbekalkan hati yang tabah dan keberanian yang ada sket dlm diri nih...aku paksakan jugak...ternyata..enjoy jugak dlm takut2 tuh...hehehe..apa pon....next year pegi lagi wooohh!!!!....

Jumpa Lagi tahun depan Pesta Penang dengan game-game yang lain!!!!!!



p/s : cik puan kerorokeroppi...pinjam gamba2 yer...xD

1 comment:

Nys Zairee said...

heh..ape ni colek gamboo