January 10, 2011

Suatu Hari Dalam bas

Hari ini aku agak malas ke kelas sebab ada 1 kelas je pon...pagi pulak tu..tapi aku pegi jugak taw...nasib baik pukol 10..so,aku pon seperti biasa..bangun pagi..gosok gigi..mandi...siap2...then terus berjalan ke tempat bas-bas berkumpul...so, dengan automatiknya aku naek bas...ketika dalam bas...aku mencari la tempat duduk yang agak2 selesa...time dah dapat tuh..aku pon duduk la smbil melakukan tabiat aku setiap kali naek bas usm nih...aku akan bukak dashboard...eh..bas ada dashboard ke???...ntah la..aku pon tak taw apa nama benda tuh sebnanya...huhuhu.....macam nih la rupanya....



Haa..macam nih la rupa dia..apa nama dia???..klik la untuk lebih jelas..


then gamba kedua




gamba ketiga



gamba keempat



gamba terakhir



Budak jahat tak guna...sapa punya keje laaa yang takder sivik nih....aku sekeh2 jugak kpala diorang karang

No comments: