January 28, 2011

Cutiii!!!!!!

Yeaaahhh!!!!..Cuti...cuti...itu yang sangat ku nanti-nantikan...setelan bebulan-bulan berada di USM yang jauh dari kampung halaman..(jauh la gak kalau jalan kaki)....Hmm...lama gak aku tak update blog nih...xdok idea..kering kontang..memandangkan bulan januari nak abes..tuh pasal aku update nih...kang xsyok plak siket je entry dlm sbulan..huhuhu...

Cuti nih memang best...xkesah la..cuti apa pon...sabtu ahad punya cuti pon aku suka..cuma cuti sakit je la aku xsuka..sebab ketika tuh aku menderita..bukan gumbira...huhuhu...

Dah menjadi 1 kewajipan bagi aku..kalau nak stat cuti nih..mesti la kene kemas barang..pack2 pe yang patot....tapi disebab kan excited cuti punya pasal..aku kemas barang banyak sket...



Tada!!!!!...tudia haaa...siap ngan kotak2 skali aku kemas....maklum la...sediakan patung sblum ribut taufan nak datang...hikhikhik...cuti sminggu je..tp kemas mcm nak cuti 3 ke 4 bulan.....contohi la aku..nnt kalau nak stat cuti antara sidang..korang mesti kelam kabut nak pack barang...so, disebabkan aku yang genius nih telah di lahirkan ke dunia...aku nak kasik cadangan suh korang pon jadik mcm aku..kemas awal...senang..nnt nak cuti panjang...xpayah piki banyak2...g beli solotep je...pastuh solotep kotak...ahahahahahaha.....selamat meniru cara aku...zzzzzzzzzzzz...=.="

3 comments:

fatin nabilah ;) said...

bwk balik mende weh, siap berkotak lg.

aina ashaari said...

erk..dahsyat itu,kamu syahir..
sy cuma bwa blik buku n bju skit2 utk bt assigment jer...

Mohd Syahir said...

huhu..dlm tuh smua ada...pekakas dapo...alatan2 menjahit dan sebagainya...erk...bawak balek buku bukannya nak baca pon...=)