January 1, 2011

Happy New Year



Happy New Year kepada semua penduduk bumi...!!!!..Walaupun aku nih tak pernah pon sambut new year...huhuhuh...mana taknya...aku pun tak tahu macam mana sambut new year sebenarnya???..kene pegi kat stadium2 ke???..tanah2 lapang ke??..kene jerit2 ke bila masok new year...???...ntah la.....bila new year memang perlu ada konsert and bunga api ke???...hari raya pon ada bunga api jugak pe...huuhuh...maknanya time tuh pon new year gak la...zzzzzz...apa aku merepek nih...???..ahakz...

Tapi pe pon..malam new year...and petang new year aku gembira sangat...sebabnya...aku nih kan terlibat dalam Computer Science Society....so, aku nih ada gak la hulur2 bantuan sket..so, aku pon diinvite untuk dinner...wah wah..bukan main sedap lagi...tapi aku lupa nak snap gamba...huhuh..bukan pe....sebab aku dh fedup ngah henset aku nih Sony Ericsson k800i....asal amek gamba je..mesti corrupt...tuh yang agak tertekan sket tuh...so, aku just story2 je la...malam tuh aku makan Murtabak Ayam, Hokkien Mee, Rojak Buah, Pancake, Ais Kacang, BBQ, Nasik Kandar, Satay dan Char Kuey Teow...wah wah wah...memang siyes aku makan smua...memang nak pecah perot...smpai besok pagi pon kenyang aku tak hilang lagi...

So masa keesokan harinya pulak..aku n rakan2 yang terlibat kene la ngemas2 sebab event dah habis...so, mungkin rezeki new year aku kot, ada orang blanja ntuk smua comittee2 yang terlibat...blanja pizza beb..!!!...wah wah wah....aku sangat gembira pada ketika itu...aku tetapi..aku hanya makan siket je pon...maklom la...kenyang gilaksss..!!!...nih pon aku tak dapat amek gamba gak atas sebab2 yang dinyatakan di atas...aku berasa kecewa dengan henset aku..agar aku dapat tuka ke henset lagi ASAP....:p

No comments: