January 29, 2011

Perlu ke aku kawin???

Hahaha...niat sebenar di hati nih nak menambah kan lagi entry..maklum la..dh nak dekat hujung bulan...so, kasik banyak sket...perah sket otak nih..haish..malas betoi nak piki...skarang aku baru dapat 1 idea nak buh pasal pe...

Tengok entry tuh....tebakar gak la smangat walopon aku sendri yang tulih..muahaha...apa pasai aku tulih entry macam tuh???...haa...tengok la kat gambo bawoh nih...smua jawapan ada kat sini...










Itu namanya almari..(bodo betol...xkan tuh batang mop plak....xder yang mnarik sangat gambo di atas..










Huh...sluar sape plak la yang tegantong tuh...xblaja pendidikan moral ke nak sidai baju kat dlm bilik....(baju sluar aku gak tuh..!!..ahakz..)..









Itu bukan meja aku...tp meja rumet aku...beliau dh balek umah..so, aku dok sorang2 je la...muahaha...










Haaa...tuh la meja stadi aku...eh..meja fesbuk...meja blog...meja game dan lain-lain...stadi kurang..zzzz...http://www.smileycodes.info










Hohoho...korang xtertanya2 ke mender yang becahaya tuh...hahaha...itu la aset aku..dem...aku lupa nak alih krusi tuh before snap pic...sungguh sengal..nasib baek aku alert awal..kalau x..kantoi suda...muahaha..maklum la..belum kering lagi...sidai bawah kipas kan cepat kering...http://www.smileycodes.info










Aduh...minx mahap la lagi skali...bukan niat aku nak menyakitkan mata korang..ahaha...tp aku tepaksa demi menjaga martabat diri nih...ahahah..perkenalkan..nih la katel rumet aku..agak kemas kan...huhuhu










Perkenalkan...ini la katel aku...giler..dengan cadar pon xder..ahaha..tengok la betapa daifnya aku nih...

so, memandang kan bilik aku dh rupa mcm stor nih...memang wajar la kene kawen..terurus sket...kihkihkih...padahal gatal je lebih...

p/s : minx maap la kalau gamba kualiti xelok...bukan pe...aku snap pic pon pkol 2 pagi..dh la aku dok sorang plak tuh...riso plak kot2 aku snap makhluk laen..ingat nak amek gambo tandas plak...tp aku rasa besok siang2 aje la aku amek..muahaha....slamat malam..!!!http://www.smileycodes.info

1 comment:

missainaashaari said...

sangat mengarutlah kamu..but a little sweet